januari 21, 2009

Kläder

En dag med full fart! Passade på att fara en snabbis och då menar jag snabbis på stan eftersom det var 70 % rea och det tycker jag är så kul, när man kan hitta grejjer billigt - särskilt när jag gillar dyra grejjer;-) Så vad hittade jag då?
Jo :
- en flerfärgad halsduki 100% ull fr Two Danes
- svart finstickad kofta fr Part Two (ett av mina favorit märken)
- svarta stövletter fr vagabond

så ett par fantastiskt fina stövlar i ljus nubuck och så köpte jag inte dom -var tillbaka på eftermiddagen och då var dom borta ... ibland är man dumsnål.. när skor och kläder passar och sitter bra ska man köpa dom. Det är inte alltid som man hittar det som passar.

Jag skulle verkligen vilja ha en personal shopper - hitta en coolare snyggare stil!

3 kommentarer:

  1. Jag handlade en massa kläder i somras när en butik i stan hade utförsäljning
    Massa fina kläder o bra priser för mig alltså, inte butiken :)
    MEn än är de inte snygga på mig... måste träna lite extra hull bort. Men nu har jag kommit igång med skidåkning igen...

    SvaraRadera
  2. Har ar det en som forsvinner lite for varje dag. Simmat 500 m och cyklat 1 timme idag. Fast resten av dagen gor jag inte annat an ligger stilla och laser, sa.. Kanske jag inbillar mig. Vagar inte borja ata glass. De aker forbi med glassmotorcyklar en gang i kvarten, sa det finns alla mojligheer att ta en magnum fyra ganger i timme, sa det skulle blir 16 magnum per dag ca.. Tog en fruktdrink, nypressade frukter, och vatten samt en ispinne, som personalen delar ut.

    SvaraRadera
  3. Det låter sunt det där! Du ska inte längta hem här är det plustemp, halt och regn ...

    I dagarna ska vi fixa skidor till barnen (längd) och slalompjäxor till mig då ska jag börja åka

    tra la la

    SvaraRadera