januari 17, 2009

just nu min plan

4 kommentarer:

  1. ! Hi hi. Just så ar vintern. Har ar det varmt, dock ej jattevarmt forutom pa dagen, men da sov jag tva timmar o sedan pedikyr 1,5 timmar, sa jag hann inte med manga varma timmar da jag var ute forst kl halv fyra pa em. I och for sig, sa hade jag sprungit pa morgonen innan frukost.
    MYCKET fint hotell. Vackert och genomddesignat. Toan har lotusdamm!!

    SvaraRadera
  2. Oj oj det lät verkligen fint! Vi funderar just nu mest på krabi pga våra snorklingsutflykter och dykning. + K ska shoppa sa han !!!!!! Say No More!!!!
    Det låter superfint. Mina händer törs jag inte visa!

    SvaraRadera
  3. Oj oj det lät verkligen fint! Vi funderar just nu mest på krabi pga våra snorklingsutflykter och dykning. + K ska shoppa sa han !!!!!! Say No More!!!!
    Det låter superfint. Mina händer törs jag inte visa!

    SvaraRadera
  4. Badet i havet ar inte att rekommendera har. Vattnet ar mycket battre i Krabi och phuket. Poolen ar dock mycket fin, sa
    det racker langt.
    Simmat, yogat, aerobic idag. En fruktBooster med ingefara har jag druckit vid poolen. En mycket sjuk persone, betoning pa mycket, drack en
    vitloksbooster... Faktiskt gott!

    SvaraRadera