januari 31, 2009

Sista lördagen i Januari

Skön dag alltså! Vi for på förmiddagen iväg till slalombacken och åkte litegrand. Dottern åkte slalom och sonen snowboard. Sedan gick vi och fikade - träffade lite kompisar som vi surrade med och det är alltid lika kul att träffa folk. Barnen blir oxå nöjda och belåtna när dom varit ute;-)

Hemma igen så var det dax att åka och handla - mat.Köpte lite torkade jordgubbar som sonen har börjat tycka om. Dom smakar faktist väldligt bra! Söta med mycket smak!

Väl hemma igen så tog jag tag i pudelbruttan .... say no more .. hennes päls är inte nådig .. men idag rakade jag fram hennes söta pudelansikte. Vi blev alla helt förtjusta när vi såg våran pudelflicka igen.... helt otroligt att hon hande gömt sig bakom allt hår!

Efter pudelbruttans klippning så var det sonens tur och därefter dotterns .. mina barn har oxå värledens kalufser så att klippa tar sin modiga stund!

Förresten när jag åkte till butiken så var det tjuvtjockt med folk och knökfullt på parkeringen - hockeymatch - tom kö in på parkeringen ... men jag bestämde att det kommer att komma en lämplig parkeringsplats nära ingången till mig - och vet ni vad det kom två;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar