januari 19, 2009

oj oj

Jag håller på att bli konfys och osams med maken - och det om en sån grej som vars vi ska åka och vilket hotell.

-det som är viktigt är att poolområdet är bra
-goda möjligheter till snorkling
-ett skönt hotell med BRA frukost
-gärna nära till stranden

Tidigare tittade vi på Kaho Lak men nu är det Krabi som gäller. Ibland skulle jag bara vilja ta flygstolar och sköta allt själv. Det är lite min resestil ..

Eller totalt annat - typ dra till USA....

men det börjar bli brådis med att boka om resan ....

2 kommentarer:

  1. Hua Hin Evason skulle jag rekommendera. Bra hotell och pool. Bra ar en underdrift/ mycket bra. restauranger flera bade hotellets och lokala. Svensk prisniva pa hotellets utbud, men hogsta lyxstandard pa allt, mat, massage, yoga osv.
    Stranden finns dock inte. Det gar att aka till olika stallen for att snorkla.
    Affarer finns i Hua Hin och Bankok. Det finns det ocksa i Phuket town.
    Stjalpa eller hjalpa????!!

    SvaraRadera
  2. Nu helt för sent det blev krabi... men efter mejlet så såg jag hur skönt Hua Hin skulle vara

    SvaraRadera