januari 01, 2009

God fortsättning!!

2009 dags att smaka på det året. Jag som fortfarande kan skriva 02 .. och nu ska jag skriva 09 ...


Inte heller har jag avgett några dirketa nyårslöften utan mer mål som formats och som jag vill uppnå under året. Har ni avgett ng löften eller planer för det nya färska 2009?


Vi funderar mycket på bebisnamn eftersom vi fått en kusin. Har är några förslag: Ylwa, Wera, Agnes, Alice, Emma ... det finns massor av fina ...å så finns Elsa oxå ...


En annan grej - igår var Pudelbruttan sjuk. Det droppade från nosen och hon kom inte fast jag sa att "komme då" - då är hon sjuk. Svansen hängde och hon bara låg .. men nu är hon på G igen. Hon hälsade på sonen och vi andades ut - hon är frisk.


Efter lite spridda tankar och ord så ska jag gå och sitta framför brasan med maken och mysa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar