januari 05, 2009

Hoja

Känns ordet igen?

..

Jag har kommit ur form! Det är så gott med godsaker - så enkelt är det. Dax att sätta igång -så på med stegräknaren. Idag har jag hittills gått 7579 steg. Rekomenderat för en i min ålder är 10000 steg. Alltså lätt att räkna ut att idag, har det inte blivit tillräckligt. Imorgon får jag lov att ta långpromenaden med Pudelbruttan på morgonen. Det blir säkert annat när jag har kommit igång med jobbet igen och vardagen börjar flyta på normalt.

.... Men vet ni på torsdag blir det vardag hos oss först då jobb o skola kommer igång .... fram tillsdess så ...

3 kommentarer:

  1. Här i norr, så går de på tårna, om de har skavsår, i källaren, om de är sjuka, för att få ihop 40 000 steg varje dag... En gubbe... Say no more.

    Råkade köpa en Noblesse med apelsinkorkant... O så gott.
    -P

    SvaraRadera
  2. jAA den är riiktigt god1-e

    SvaraRadera