januari 07, 2009

Policys på internet

Tänk att folk ids .. nu har dom fotat en stackars karl som fastnade i korgliften och där brallorna åkte av. Det är onödigt tycker jag.

Tänk om dom fotat en annan galning som hängde upp och ner i liften för typ 15 år sedan .. inte kul ... eller föressten så hade det nog varit kul att ha kort på det i dag, personen i detta fall hade ju inte rumpan framme iallfall ....

&

Appropå internet policys så är ju det helt galet med Facebooks policy att inte låta folk visa bilder på ammande mammor ... HELT GALET ... speciellt när dom visar att annat S**T - vad är mer naturligt och livsnödvändigt än att amma sina barn. Vilken dubbelmoral. Jag har en användare på facebook men jag använder den inte - jag har ju denna blogg - och deras beslut gör inte heller att jag har lust att använda den. Visst förstår jag att det är kul att ha kontakt med vännder och knyta nätverk där - men just nu är inte facebook på min 10 i topp.

2 kommentarer:

  1. Vad är bäst till ett sovrum. Monstera, Bananblad eller Mademoiselle. CHecka på mairo.se. Vad tror ni om brunt/rött golv, vita väggar, trätak samt vita längder i linne och överkast i vitt och sedan Monstera, Bananblad eller Mademoiselle, som läng/rullgardin och kuddar.

    SvaraRadera
  2. Aha trätak ... ja det kanske ska vara så!+ Monster + vita linne tror jag på!!

    SvaraRadera