januari 17, 2009

Hur är det med flickbebben?

5 kommentarer:

  1. anja mår finemang, flickbebisen alltså.. Hon har börjat hålla uppe huvudet o kika, so sweet :)

    brosan bara visar sina traktorer o leksAKER.
    -bebis titta, traktor, bebis.
    o kikar hon på allt annat än de så får väl jag(han) ta saken framför henne..

    Här e de kallt, brr, hade tänkt ta mig ut men det e som motigt i kylan. måste ju paketera in mjölkpaketen så väl så det inte blir isglass

    SvaraRadera
  2. Jag lovar det ar hundra ganger battre an Gudrun,... som jag i och for sig borjat gilla.. Hi hi. Vart forsvann Wera..
    Nu vet jag en, mycket forkyld person, som tom har feber, som blir glad. Han tyckte ni skulle borja med A och sedan B osv... Hi igen!

    SvaraRadera
  3. fast vi tjuvstarta med l så de e väl lika o skippa de...

    SvaraRadera