maj 22, 2009

Allt mellan himmel och jord..

Nu är jag tillbaka;-) Vi har haft fulla knyck hela helgen:

Besök från finland - jättekul vi har fått ha trevligt och prata om allahanda angelägna saker. Vad har hänt där och hur går det för alla ... osv ... Sonens kusin var här och dom är supertighta - har alltid varit det och det är så skönt att se dem tillsammans. Jag hoppas och önskar att deras vänskap blir livslång.

Kratting och korvgrillning med sonens klass - trevligt det oxå.

Sen hörni jag har hittat så superfina skor!!!!!!! ROOTS ett par högklackade skor som jag bara behöver!!!! Jag är i nöd - har spejat på dessa skor hela våren och jag tror att dom komplettar min garderob väldigt bra!!!! Hjälp vad ska jag göra? Visst säger ni Köp??!!

Tänkte hinna spänna upp mina tavlor idag men men så kan det gå det har varit annat före.

Visade mina målningar till kirunasyrrorna i helgen och en föll för mina rymdblommor (mamma oxå) det är så kul att folk hittar något i mina målningar. Endel hittar ingenting och det är ju så att man ser ju inte allt;-)

2 kommentarer: