maj 20, 2009

Blödig eller kris??

Vet inte vad som händer i knoppen! Har varit på G på en grej och nu när det närmar sig så då vill inte kroppen.. den verkar streta emot på alla sätt och vis. Jag är inte van vid att min kropp inte lyder! Förstår ni? Kanske inte? Låter lite konstigt faktist. Men som min tidigare chef sa att du kanske har en kris...

hm

men varför inte, klockan tickar mot det där datumet när man kliver in i medelåldern. Plötsligt ser jag att (som dottern brukar säga) Men va Hände?? Hur hann jag bli så här antik och jag har ännu inte gjort det och det och det..

Vad är er diagnos? Kris?

2 kommentarer:

  1. Du kanske lyssnar på din kropp. Sedan är det ju så att kroppen säger en sak, men menar den det? Jag vet inte, men tänker att kroppen många gånger efterreagerar och är inte alltid logisk pga man belastat den för mycket. Däremot så när man vandrar länge och kroppen reagerar, så tror jag att den reagerar på vandringen. Däremot tror jag inte den reagerar så direkt på ett besked. Har jag helt fel?

    SvaraRadera