maj 15, 2009

Längtar tillbaka

Idag har det varit en helt fantastisk varm dag här uppe i norr - krattade gräsmattan och vi har enheldel att kratta - 3000 kvadrat. Sedan har jag sysslat med min bisyssla. Jättekul för jag får sån energi av det. Särskilt när jag träffar glada och trevliga människor.

Idag är en SFA dag för oss från jobbet, vilket innebär Scania Flexibel Arbetstid. Troligen från 1 juni går 4 dagars veckan in som det blev klart för iveckan. Det känns underligt att jag ännu är ledig två dagar till.

När jag var till min kompis från Sydafrika idag så fick jag sån längtan tillbaka till Sydafrika - mitt favoritresemål - så här kommer lite kort! Kanske har jag publicerat dessa tidigare?! Minns inte riktigt..

Vy i Stellenbosch

Tidig morgon i Pilanesberg

På väg till Kapstaden från Hout Bay, till höger Taffelberget och till vänster Lionhead.

3 kommentarer:

  1. SOm här med andra ord... :-)//P

    SvaraRadera
  2. Var är alla inlägg om du har SFA dagar ...!! Jag ska gå till facket och kräva lite arbete med blogg när du är hemma. Här sitter jag min stackare och ska läsa hur det är med er och ... inget... Nu är jag en vissen kisse

    SvaraRadera