maj 22, 2009

ROOTS

Här kommer mina skor... kunde inte låta bli att åka in till stan och köpa dem på öppet köp... tydligen så har just denna modell visats i Milano i vår! Sonen tyckte att jag såg så elegant ut;-) Testade mina gamla favvisar Bronx höga i brunt läder dom såg vanliga ut tyckte min son. Rootsen såg dyra och exlusiva ut.

Are they a KEEPER??
Jag har eg strl 39 men dom klämde så mycket så dessa är 40 och då är dom så jag funderar lite om dom blir för stora:-( ... men dom glappar inte. Min fot är ganska smal så ....

Här kommer dom:

Föresten så hade jag världens knäppaste dröm inatt - att maken begärde skilsmässa - det skulle han aldrig göra för han har ju mig;-)

4 kommentarer:

  1. Han får skärpa till sig, om han ska vara med i dina drömmar tycker jag.

    Bruna, du har, är skitfina. De här är kul och eleganta. Storleken ska man inte hänga sig upp på, de de måste sitta perfekt, om man ska använda dem.

    Stanna upp och fråga 1.) Vill du ha dem? (lättaste frågan) 2.) Behöver du dem ( om du inte får samma svar som på fråga 1.), så har du en bug i systemet.
    -P

    SvaraRadera
  2. hi hi

    kanske har jag många buggar i mitt systen;-)
    vill så det värker får jag så dör jag;-)

    SvaraRadera
  3. Då köper du dem väl :)
    Skulle behövt dem t bröllopet, tror du dem hadde passat till min röda klänning?

    SvaraRadera