maj 07, 2009

Från Stall och barn till att tappa min silver status på EB

Vilken omtumlande dag! Fick ett roligt telefonsamtal i dag som jag inte riktigt hade väntat mig! Så nu har jag nåt att se fram emot. Sedan så hann jag just bara hem och fixa mat och sen direkt till stallet sen direkt ut med pudelbruttan och så jag .. plask .. känns det som.

Men men jag fortsatte med mitt sidoprojekt som jag tycker är super intressant. Jag har insett att jag får jobba en hel del med att bryta barriärer och granska mina fördomar i sömmarna... Jodå för det finns en hel del sånt. Tänker på personligt varumärke och så. Det är verkligen en utmaning.

En annan grej som jag funderar mycket på är hur mina tankar och min mun påverar livet. Har ni funderar nåt på det?

Å så en annan grej... idag fick jag mitt nya eurobonuskort och jag har fallit tillbaka till basic från silver - Strunt. Men det är ju så det blir när det är reseförbud!

2 kommentarer:

  1. En person lärde mig att när jag ska säga något på ett rakt sätt, så sätt mig utanför situationen och fundera vad den personen behöver för att förstå vad du vill förmdedla. Så munnen är ett mycket starkt verktyg för att förmedla dina tankar, dock tror jag att öronen är viktiga dem också.

    SvaraRadera