maj 11, 2009

Kratta

Sitter på fejjan och chattar. Det är väldigt praktist när man kan hålla kontakten med dom som inte finns nära en!

Annars idag så har jag funderat på krattning och väcka upp marken ur vinterdvalan. det skulle va att dra söder ut, men maken han säger bara att det är skitväder i Karlskrona och det är inte alls bättre där ... nää men dom kan iallfall pyssla i sin trädgård och inte gå och frysa baken av sig här i norr. Han måste övertyga mig mera!

Har varit ledig idag när fabriken har stängt. För min del har det varit bra. Barnen har fått ha det bra med mig - eller jag har haft det bra med dom. Sedan var en kompis förbi med sina barn och dom hade verkligen önskat att vi hade satt upp vår studsmatta... men det hade vi inte. Men så fort som gräsmattan har torkat upp så då är dom alla välkomna!

2 kommentarer:

  1. Studsmatta är kul! Om det inte är för nära "efter en graviditet" :-D

    Till helgen ska jag studsa runt Göteborgsvarvet! Fast min höft är lite lömsk, så jag ska lura den med en timmes promenad innan jag börjar springa. Filosofi till varvet "bättre komma runt än att bryta". Även om jag bryter måste jag till målområdet då vi ska duscha och äta efter loppet hos en kommande bekant. Vi träffade honom på flyget och han bjöd hem oss. Toppen va! Hoppas de är trevliga... :-)

    SvaraRadera