maj 17, 2009

Dax för spännramar

Kära läsare! Nu har jag bokat in mig på Konst i det Gröna - så nu är det dax att köpa spännramar och börja måla lister som jag ska spika ihop. Jag funderar även på att skriva lite texter till - jag flera i huvudet som verkar vilja komma ut. Jag har ju mina tre afrikamotiv som jag har ideer till.

Så nu på inköpslistan står det:
Spännramar ett antal
Akrylfärg - guld (hm undrar varför;-) ni får se två av mina afrikamotiv så får ni en hint
Vit färg till lister
En katalysator
Småspik
Hämta ut min Lisa Rinnevou från inramning
Träningskläder till sonen
Sprigkläder till mig ... heter det det???

3 kommentarer:

  1. KUL!!!
    Sätt in foton av d du målar, i alla fall småbilder :)

    -\å

    SvaraRadera
  2. Längtar! När är Konst i det gröna, måste boka in det.

    SvaraRadera
  3. Jo men jag är så rackans dålig till att fota målningarnan.. tänkte när jag har spännt upp dom så är det lite lättare!

    SvaraRadera