maj 30, 2009

Milen

YES I DID IT! Jag sprang milen på 1,12,48. Det är jag ändå nöjd med. Jag har ju inte varit så ofta i löparspåret - 2 gånger.. men det var kul att jag orkade. Gick ungefär 2 km på raksträckor som var mycket soliga - hjärnan kändes lite stekt så då passade jag på att gå. Sonen stod och hejja fram mig inför målet så då tog jag en liten spurt;-)

Tänkte att jag ska springa minst 5 km i början och det gick som en dans faktiskt. Nu är jag laddad för vårruset på torsdag och då ska jag springa hela tiden. Mål tiden är satt.

Förresten - ny frisyr ...

3 kommentarer:

  1. Grattis! Fantastiskt bra! Multiplicera miltid med 2,223, så får du din tid på halvmaran. Jag och B höll på med att räkna, när vi räknade fram nästa års tid på Varvet. (Vi kan lägga in en till säng, så du ryms) Vi har bestämt oss och betalat in.
    Hur gick det med skorna?

    SvaraRadera
  2. http://inntrykk.wordpress.com

    :)

    SvaraRadera
  3. Skorna står på soffan som ett utropsteckan har inte hunnit ta ställning till dem ...-(

    Vilket varv ska ni fara på???

    SvaraRadera