maj 28, 2009

Vårruset

Laddad inför vårruset?

Har lindat mitt ben så nu är den inte så svullen som tidigare men tivivlar på att jag kan springa milen på lördag.

Däremot så är jag mycket laddad inför Vårruset! Jag fick hem ett litet kort med information hur och när jag skulle hämta ut min nummerlapp och jag gjorde som så här:

Gick till teamsportia och hämtade ut det;-) Annars blir den nog hemskickad .. tror jag eller så får man hämta ut den fr området.

Ett tips kolla upp det så ni inte står med långnäsa på torsdag! En kille jag vet om skulle på world conferens i San Fransisco men glömt att söka visum via internet, först en dag innan minns han och då fick han avslag - när man får avslag tar det två veckor att få det - så han kom inte iväg ... tänk vad trist när man bokat biljetter och hotell ....

1 kommentar:

  1. Har inte fått något om vårruset än. Har checkat att allt är betalt, vilket det är. SÅklart.
    Nå nå, ingen stress springa ska jag även om jag får springa vid sidan om..

    SvaraRadera