maj 10, 2009

Att vakan på felsida

Här är jag igen;-) Inte försvunnit alls men somnade på soffan igår och vaknade på fel sidag idag.. tom sonen sa när jag kom hem från morgonpromenaden att -mamma nu verkar du vara på lite bättre humör... vet inte varför jag var så där .. så jag fick fundera på hur jag ska kunna ändra på mig till det positivare. Men fram på dagen när dottern var på kalas så lade jag mig på soffan för att lyssna på ett avslappningsband och SOMNADE - vaknade sen på rätt sidag - SKÖNT!

Pudelbruttan fick idag en beundrare - en stor vorstehhane. Vi släppde dom på ängen ute och vilket ös. Hanen var dock mycket intresserad att nosa henne i rumpan mest hela tiden (suck hundar) och vad värre var att HON lät Han. Men hon tröttade ut han ganska fort för han kunde inte hänga med i hennes snabba svängar och utfall. Det var en rolig syn!

2 kommentarer:

  1. Jag vaknade med spikarna fast i ryggen, då spikmattan fick ligga nästan 2 timmar under ryggen. Gissa om det känndes...

    SvaraRadera