maj 08, 2009

fr huvudkliare till spikmatta till shantiring till plattång

Var en sväng till Hjälpia idag och shoppade lite grejjer. Barnen ville ha en "Huvudkliare" ingen aning om vad det heter på riktigt. Men det är er grej som man masserar huvudet på och den är gjord av stål.

Barnen frågade mig givetvis när jag skulle skaffa en spikmatta och JA tiden närmar sig. Just nu är det bara så mycket annat som jag måste skaffa in. Men på butiken fanns en Shantiring, tror det hette så, som man ska massera fingrarna i. Pris 40 kr. Den var verkligen jätteskön! Funderar ni på att köpa den så gör det!!

Sonen hittade sedan en grej till pennor så dom blir skönare att hålla i som han behövde till skolan så den inhandlades oxå

Och vi som bara tänkte fara förbi en snabbis - men det bidde shopping där oxå.

Köpte även en ny plattång som jag behöver!!! Särskilt med allt som händer framöver. Min gamla som var super bra hade fått glapp och fungerade bara i ett ytterst litet omr. Jag hade även med den till jobbet för att kollegan som är en elektriker kunde kolla om det fanns ng hopp om liv - men icket!

4 kommentarer:

  1. Kan du skicka ett mail med kostnad och vad pillren jag köpt är bra för, så får jag skicka till M. M var intresserad, då mina naglar blivit så starka och snygga!
    -P

    SvaraRadera
  2. hejsan sis.

    det var länge sen jag skrev här..

    sitter hos y med dottern i famnen. o maken på soffan... y bakar bullar. o snart ska vi hem o göra rullader, mumas!

    Var på bröllop igår, jättekul!

    -e

    SvaraRadera
  3. förresten du har inte så mycke bilder nåmera....e

    SvaraRadera