maj 31, 2009

Morsdag - spikmatta

I morse var vi alla uppe tidigt! Jag hade inte så ont i benen som jag trodde efter milen, däremot så var jag lite stel i höfterna. Men det får man ju ta. Så visst jag är laddad inför torsdagens vårruset!

I morse fick jag även en spikmatta i morsdagspresent - jag hade ju visserligen varit väldigt tydlig med vad jag önskade... men ibland måste man hjälpa till .. En äkta Shaktimatta med ring. Vi testade den idag och sonen och jag klarar att ligga längst på den men inte maken och dottern;-) Nu ska jag börja träna avslappning på den!

Min mamma i sin tur fick den blåa pudeln;-) Den är uppspänd på kilram men ingen "list" runt om ..

Imorgon börjar en spännande vecka!

4 kommentarer:

  1. laddad för nästa rus...
    hinner aldrig springa men ska hålla samma tempo som er :) de ni

    dimper nog ner till kusten
    -ee

    SvaraRadera
  2. ! Kul!
    Här firar vi inte morsdag, kommersiellt jippo. Fast jag tog nog ut den i efterskott. :-)

    SvaraRadera
  3. Mamma, den äldre, hade mest tur! :)

    SvaraRadera