maj 03, 2009

Söndag i maj!

En skön dag med vänner;-) Ett korpis par med barn kom förbi .. träffade även en jobbar kompis och när jag var och handlade potatis så träffade jag ytterligare två bekanta! Det var ganska lustigt för jag hade även tänkt på dessa två personer i olika händelser ... men det finns nog en mening med att just dom dykte upp!
Hur är läget med er?

Pudelbruttan hem idag - in i dushen - inte poppis - och imorgon en klippning. Köpte ett lammskär idag, så nu är planen att hon blir helt korthårig och det känns ganska bra när det är vår och strax sommar!

Jo, det blir så ljust i köket med vita fönster - helt otroligt vad färg kan göra!

2 kommentarer:

  1. aha, så du målar fönsterkarmar i köket. Jag tror det blir toppen.Målar du även dörren? Här är dörrarna helt i glas med en vit ribba över glaset 70 cm från golvet. Superbra när man ska se ut.
    Pojkarna sover nu.
    Besöket från Öster har åkt hem i em. Gissa om vi var trötta både hon och jag. Vi sjöng sången, innan vi gick in på affärerna.

    SvaraRadera