mars 25, 2008

Arbetsdag efter påsk!

Semestertider! Dax att se över avdelningens semesteransökningar och synka till de övriga avdelningarna. Hur ordnar vi så att människor får sin semester samtidigt som verksamheten ska fungera bra!

När jag tog det här jobbet tänkte jag att jag ska jobba för att folk tar sitt ansvar över sin situation. Att inte jag hamnar i situationen att göra allt själv medan mitt gäng sitter på "staketet". Hur göra då? Jo arbetsuppgifter ska ut i gruppen, men då måste även jag se till att lita på vad gruppen tar fram! Jag vill nämligen inte köra in i den bekanta väggen. Jag vill hitta dessa nycklar!

Så till livspusslet istället. När jag kom hem så var det bara att hugga tag i det som var innanför dörren.. förkyld lilltjej, en man som var less och en son som varit ute hela dagen och trött som bara den = inte den mest roliga situationen. Jag fick ett visst flykt beteende....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar