mars 27, 2008

Flow och piller

Vanligtvis är jag på jobbet mellan 0700 - 1615 ungefär om det flyter på hyfsat, med en lunch mitt på dan. Idag har det varit helt galet. Ända sedan jag kom har det varit fullt ös. Telefonen har ringt, mejlen har jag inte hunnit läsa, att träffa min personal har jag inte hunnit. Men jag tänkte att jag får ta en sak i taget. Avverka grejjer - fakturor, samtal, bokningar, osv. Tror att jag gick in i ng slags flow för det blev gjort massor idag - så på det viset var det bra. Jobbet kanske funkar som en sinussvängning, i såfall vill jag inte ha så stora amplituder!

Sen skippade jag alla kvällsöppet erbjudningar i stan (vårkläder lockade stort) och tänkte att en pudelbruttpromenad ger motion och mer pengar i börsen. Har annars känt mig pigg idag.. hm ger pillrerna effekt?

3 kommentarer:

  1. En pudelbruttpromenad håller jag på, låter mycke trevligare än att se kläderna bland människorna och stå i långa köer.

    //ee

    SvaraRadera
  2. Tog en löprunda från jobbet med kusin MY och efter det en skidtur på 6,5 km. Fullkornsspagetti med ostsås. ... Jag slocknade på soffan och vaknade 23.30. Inte roligt, men ANN skipper kan slänga sig i väggen.
    //P

    SvaraRadera