mars 15, 2008

Mål som varit och vad kommer?!

Appropå att ha mål i livet! Jag har alltid haft olika mål som jag har strävat efter, ibland har det varit resor som tex Sydafrika - dit var jag i höstas och därför finns bilder här i bloggen. Ett annat mål var att ta examen år -00 i december och den tog jag i november -00. Så vad med detta jo, jag tror att när jag har tydliga mål och jag verkligen vill nå dem så är det stor sannolikhet att nå dessa. Hur kom jag på att tänka på detta?

Jo,

Ikväll när jag zappa efter familjen åkt tittade jag på Parkingson (detta var första gången jag faktist tittade på hela den) och han hade gästerna Michael Caine, Billy Connelly och David Attenborough. Det var intressant eftersom alla hade en stark vilja att göra det de gör. En dröm, en vilja att tävla mot sig själv och passion för sitt område.

Det som jag funderar över nu är om jag har hittat mitt område? Det tål att funderas. Visst upplever jag flow i jobbet men är det detta som är Grejjen? Vad säger ni är ni på rätt plats och gör det rätta?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar