mars 14, 2008

Fredag

Vad skönt, fredag kväll, halv stökigt hemma, tränat klicker med pudelbruttan på barnens namn och nu är det helg. Bolibompa surrar i bakgrunden, just nu är det Björnes magasin med Robert Gustafsson, dottern gillar den och kommenterar hela tiden. Hon har idag skrivit hela alfabetet med viss assistans av mig!! Baklänges men i rätt ordning. Jag tycker det är så coolt att hon kan det och hon är 4 år å 4 månader. Kanske hon brås på mig - ja man kan ju alltid hoppas..

På jobbet har det varit fullt ös hela dan! Massor med saker som ska lösas. Jag försöker att grabbarna ska ta det mesta själv, men denna vecka har det varit flera gånger när jag har varit tvungen att dra riktlinjer för hur jag vill att det ska fungera och hur vi ska samverka med andra. Samtidigt är det en ypperlig träning för mig - att ta ton och visa hur jag vill ha det.

Ha en skön kväll!

2 kommentarer:

  1. Massage, djup, så det är träningsvärk, skönt när man får det och sköönt när det är över. På Svd kan du testa om du kan USAs stater. Idag klarade vi 100% på 2 min och 12 sekunder. Inte lätt när Illinos kommer som första stat.

    Kompis får en sprut med vattensprutan när han gör ofog. Så fort han ser vattensprutan gör han helmanöver och försvinner. Bra va!
    Sov gott!

    SvaraRadera
  2. Måste genast testa om jag har koll på det, osäker..

    SvaraRadera