mars 26, 2008

Det rör på sig!


Äntligen har det börjat lossna på jobbet. Hitta rätt folk till rätt plats. Hitta små lösningar som är början på större lösningar. Flytta lite stenar här och där och plötsligt visar sig helt andra saker, som ett kalejdoskåp ni vet, som i sin tur leder vidare! Det är jätte skönt!! Den första lösningarn som jag tänkte på behöver inte vara den som ska bli. Den här lösningen har jag och grabbarna tagit fram tillsammans och lösningen är BRA! Det går säkert att förfina lite mer men det kommer längre fram.
.
För att få igång mig själv, hälsomässigt, har jag börjat cykla till jobbet, äter mer hälsosamt och kompleterar med näringstillskott. Det som jag nu prövar och ska se hur det hjälper är GNLDs Tre-en-en preparat och Aloe Vera dryck (förutom Omega 6 och Efamol som jag alltid äter). Har kört det i en vecka bara, så det är nog inte läge att utvärdera effekten riktigt ännu. Men vi får se! Skönt om jag kommer igång och får mer ork, jag skulle behöva köra styrka oxå... Några tips om hur näringstillskotten har hjälpt andra här.

4 kommentarer:

  1. Sprungit, ätit asiatisk rostbiffsallad (aubergine, nudlar o grönsaker).. Ann Skipper behöver inte komma.//P

    SvaraRadera
  2. Det låter jätte bra med aubergine och osv. Jag ska fundera på detta med Anna Skipper om jag ska ändra min syn på det!

    SvaraRadera
  3. Vem är anna skipper? En *du är vad du äter*-tant? :)

    Förresten, ang din favorittavla: Såg en dokumentär om flera tavlor av Klimt där de bråkade om ägarrätten.

    De hade visst tillhört några judar före kriget (som kände klimt) men så tog nazisterna dem och först för några år sedan blev de återfört från Österrike till några syskonbarn av de upprinnerliga ägarna. De bodde/bor i USA.

    Bara lite kuriosa så här efter middagen. =)

    SvaraRadera
  4. Det är du är vad du äter "tant" hon är typ i samma ålder som jag och den första kommentarlämnaren...men det kanske är så att vi är.. just det ..tant i vissa ögon.. inte i mina!

    Den dokumentären hade jag velat se, jag tycker att han har ett fint formspråk!

    SvaraRadera