mars 31, 2008

Per Furumo och rösten

En lång dag har det varit med en dagsvänd till Stockholm. Kursen var toppen! Det var en riktig röst- och talkurs. Kan klart rekommenderas. Det var en sån kurs där alla agerade och Per Furumo coachade direkt. Kursen var i STFs regi.

Vad lärde jag mig?
- Tala långsamt
- Färga mitt tal
- Sträck på mig
- Basen
- Insuget

Äg scenen och jag provade;-)

Appropå Designtorget så tittshoppade jag bara, men det gick bra och var kul! Barnen önskar alltid sig grejjer så det blev till domigen! Kallepocket och en djurtidning!

2 kommentarer:

  1. Det är inte så långt mellan osl och sthlm - bara som upplysning! :)

    Jobbar och sliter orkade visst inte söka jobbet - det bara blev så. Funderar lite på andra planer (byta jobb här?) :)

    SvaraRadera
  2. Kommer du till Sth eller jag till Oslo??? fred den 18 i södertälje + ev mån den 14e!! vi kan ju sammanstråla på nåt sätt??

    SvaraRadera