mars 30, 2008

Kort Stockholms visit!

Imorgon blir en lång dag men rolig! Iväg till Stockholm med flyget på morgonen. Har dock tagit ett flyg så det gäller att allt klaffar med flyg, Arlanda Express o promenad till kursen som ska ligga nära Centralstationen. Kursen blir rätt annorlunda den heter Rösten.. med Per Furumo som föreläsare. Det är roligt att göra helt annorlunda grejjer och se vad som händer. När jag tänker tillbaka så är det interssant att jag gör detta nu, för x antal år sedan hade det inte varit lika självklart. Att få gå en sådan kurs i jobbet är ju ännu bättre, ja menar, jag behöver det varje dag! Det är inte helt lätt att argumentera ibland och det är något som jag över dagligen på i jobbet.

Efter kursen är det såklart roligt att hinna gå på stan en sväng, men imorgon har jag bokat så tight att jag bara hinner en snabbis på nåt speciellt. Imorgon blir det alltså DesignTorget! Hittar säkert ng kul. Jag åker alltid då å då till Stockholm med omnejd i jobbet, men det är sällan jag tar mig tiden att stanna. En plan i vår är dock att besöka Zetas Trädgård! det gäller bara att hitta dit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar