mars 12, 2008

My way!

Idag har jag verkligen lyssnat till mig själv, hurra! Jag blev så glad att jag tog det steget och lyssnade till magkänslan och vad känslan bestod av och efter tog fattade jag beslut som var rätt för mig! Jag slogs av hur skönt det är när det börjar bli en vana. Pudelfnatt.. så skönt var det. För er kanske det är lätt som en plätt o då är jag den förste att gratulera.
Jag kom oxå på att jag kör mitt race, eller som ng sa (vem är någon..) my way - highway med glimten i ögat så klart.

4 kommentarer:

  1. Give me five! Mjau, mjau säger Kissarna och tycker att du gjorde det bra.

    SvaraRadera
  2. Pudelfnattis två varv horisontellet och sju vertikalt med höga ben;-)

    SvaraRadera
  3. Kompis har varit ute, ensam! Hoppade ut ur fönstret, som var på vädring då Kompis släppt något i sängen, som luktade. Vi hörde pip och letade Kompis. Tillslut öppnade vi rätt dörr, ytterdörren och där stod Kompis.

    SvaraRadera
  4. dom är mysiga, fägs har fått upp kondisen med han jag bor med då han har kört skoter och hon efter.... vilket innebär att fägs är pigg Å alert..
    Igår diskuterade vi ombyggnationer hemma...

    SvaraRadera