mars 03, 2008

Idag

Idag var en speciell dag.Måndag, sen in till jobbet, ganska kallt, ingen motorvärmarsladd, oj hoppsan - jag minns direkt två motorvärmarsladdar som verkligen fick igång mig. Det är nu några år sedan. Min dotter var bebbe och vi bodde i hyreslägenhet med långt till parkeringen. Någon galen typ snodde 2 sladdar för mig, mitt i vintern när jag var ensam med ungarna..Inte kul. så idag fick min man ett ilsket SMS: Var är motorvärmarsladden.. Den levererades hem för en stund sedan. fanns inga andra alternativ..

Men men måndagen måste jag överleva eller rättare sagt förändra min attityd till den. Det är ju jag som gör min dag. Så för att komma på rätt fart så attesterade jag alla tider på morgonen och kunde varva ner och komma igång på jobbet. Jag vill föröka vara positivt inställd till livet och tänk det gick faktist idag, trots att jag tvivlade lite. Det gäller bara att andas och ta en sak i taget. Det gör jag just nu oxå;-) Men nu är det kväll och jag kan ta min lilla stund för mig själv! Nattis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar