april 06, 2008

Blodig natt


Hm.. jag har ett mysterium att lösa! Sent igår fick jag ta fram Super10 + trasa för att torka bort blodiga tassavtryck här inne. Hade klippt pudelbruttans klor och det gick i ng pulpa. När jag klipper för kort lägger jag alltid Stop Bleeding Powder o det löser sig. Nå trodde det var klart o lade mig. Blev väckt i morse av att dottern sa att Mamma, det är en råtta som bajsat på fönstret.. tänkte inte mer på det (var lite trött) steg upp, pudelpromenad.. Men när jag sen kommer in, så vad SER jag.. jo ng som (vad det ser ut som) kraschat mot altandörrens fönster och det är blod på fönstret o altanen. Vem har varit framme?

1 Uggla

2 Råtta

3 .. nä inte pudelbruttan???

4 nån annan ....


Obs inget lik funnet...

3 kommentarer:

  1. Läskigt äventyr..Till och med Lillisen och Kompisen tyckter detta lät obehagligt. Tror på en uggla..

    Lyssnar på P1 och Electrolux hantering av deras anställda i Mexico Coares. Förhållandena verkar vara vidriga. En rast på 9 timmar, sexuella trakasserier, hot, får inte ansluta till facket då blir man uppsagd med mera. Jämfört med det, så blir de problem, som kan uppstå på jobbet, väldigt små. 7 kr i timpenning, vilket är 40 % mer än minimilönen. //P

    SvaraRadera
  2. Ja jag har avfärdat pudelbrutta som misstänkt. Hon äter ju inte ens rå älg innanlår.. (vi har en katt istället för pudel)

    P1 an har många braiga program!

    SvaraRadera
  3. Mycket mystiskt mysteium...

    :)

    SvaraRadera