april 18, 2008

Fredag idag!!

Datorn råkade vara på så jag fastnade här.. men jag ska försöka ta mig upp å få nått att äta. Efter en hel dag på jobbet så for jag och handlade mat + stövlar till sonen. Det var det jag orkade med. Men passade på att köpa det som jag älskar Brämhults juicer. Nu blev det Blodgrape o apelsin + jordgubb+lime. Dom hadde inte favvisen blodapelsin:-( Därför köpte jag två... rationellt eller hur.. blev massor annat galet köpt oxå som det blir när man är trött och hungrig när jaghandlar. Men massor av godsaker..upptäckte jag när jag kom hem.

2 kommentarer:

  1. Kompis med sin tofs i munnen. Kompis bästa leksak är tofsen.
    Checkade MoMs nya hus.Två av syrrorna och mamman var där. Fullt ös och mycket var redan iordning. Mycket luft och space då hall, kök och vardagsrum var ihop och gav rymd.
    Blodapelsin Brämhult är god!
    Då blev det inget Kroatien. :-(
    Sälen är inte hemma.

    SvaraRadera
  2. är du i stan?? sonen har anmält sig till wild kids.. få se om han kommer med!! är trött... måste hänga tvätt ... sköt om missarna

    SvaraRadera