april 19, 2008

S¤L o Aborrar o barnen

Oj vilket väder det är!! Tänk er själva: snö med uns av skare, ibland åker man igenom, Sol över isbeklätthav, pimpelhål, pimpelspön, varm choklad, en sjövild pudelbrutta;-)

Sen iväg o köpa "springskor" till dottern, dagarna är så pass varma att goretex skorna är overkill helt enkelt. Hon råkade köpa ytterligare ett par skor samt en bikini... hon vet hur hon ska få sin mamma att shoppa. Eftersom jag stod i kassan, betalade o packade ner varorna. Hon var supernöjd iallafall.

Sonen har åkt på kalas med Men in Black tema. Sedan tänker han sova över hos sin kompis. Han tog med sin bas + förstärkare dit. Han är en skön kille. Dottern älskar hans kompis..som är lika cool o skön som sonen. Ja, dom växer..fort..

7 kommentarer:

  1. Hav med is= underbart!
    Kompis på "g" med sin pinne med fjäder på. Lillisen sover.
    Pizza snart med E L P C J Y! :-)
    Förutom oss är massor av folk i stan bland annat Vic och Ang. Ing och Mar!
    //P

    SvaraRadera
  2. Hejigen!Settlers ska vi spela
    (PJEY). Nyårsspelet, remember.?!
    Sälen är inte så glad just nu.

    Pizzan gjorde mig helt trött.//P

    SvaraRadera
  3. vi spelade settlers och jag VANN igen :)

    Leo sover, o vi har plockat upp här i lgh:en efter att ha varit till fjälls. Kanon väder och bra före här med :)

    gonatt-e

    SvaraRadera
  4. du, kan du inte komma hit och pimpla upp lite rödingar till mig, det är så mumseli mums..-e

    SvaraRadera
  5. måste testa fånga några goa rödingar! Jag har ju faktist 2 vunna mästerskap i pimpling.. om ni har missat det;-)

    SvaraRadera
  6. måste testa fånga några goa rödingar! Jag har ju faktist 2 vunna mästerskap i pimpling.. om ni har missat det;-)

    SvaraRadera
  7. nej det har vi inte missat, det var inte för intet som jag bad dig fånga dom :)-e

    SvaraRadera