april 13, 2008

Inför morgondagen

Nu sover bägge barnen. Vi följer på nyheterna om Engla. Det är fruktansvärt det som hänt. Han har ju haft så många tillfällen. Tänker på hennes familj.

Imorgon en ny dag. Massor att göra. Jag vet att jag har en hel mängd fakturor att köra och det tar tid. I veckan ska semestern fixas o alla sommaraktiviteter måste börja bli klar.

Dottern dokumenterar mycket med kameran! En söt bild på hennes doggis är ju denna. Jag hinner knappt med, dom växer så himla fort! Jag brukar säga att jag ska ge dom stopp o väx piller.

2 kommentarer:

  1. Doggisen är Söt!, vilken bra bild!
    Hemskt med Engla, brrrr. Vågar knappt tänka på den fasa som hennes familj nu måste gå igenom.
    Spagetti, promenad och sälen.
    /=

    SvaraRadera
  2. JO hon har haft den sen dopet!

    Det är svårt att till sig Engla fallet. Det är så hemskt!

    SvaraRadera