april 26, 2008

Ditt å datt på lördagsnatt

Vilken dag! Mulet först och blåsigt. Men vid kl 1300 svängde det och blev strålande sol och tillslut helt vindstilla! Tyvärr var barnen slut vid 1600 och ville hem..... så då var det bara att åka. Dottern hade dock fått en lång sovstund i skidpulkan.. Väl hemma upptäckte vi att jösses vad solen har tagit på!!! Få se vad det blir för effekter.. Som tur var så inte på barnen men på mig...

Middag och Bastu hos P. Gott och skönt att slappa. L var i sitt rotaresse och iomed att alla skåpluckor var på om lackering så kan ju alla säkert inse vad en kille på 1 å 3 mån hittar på.

Nu sovar alla - utom jag som passar på att få min lilla egna stund vid datorn och med att checka av tidningar. Det gillar ju jag. Avslappnade och skönt.

Våra outfits ute: Haglöfs, Helly Hansen, Rasavil, goretex dojjor o Taiga. Märkes nörd som jag är..

Jo förresten så köpte jag i torsdags (jo inpulsköp) en Pappelina matta VERA Blå!! Hoppsan!!

3 kommentarer:

  1. Halsningar fran Sheridan.

    Har ar det snoovader!!! Men i morgon har dem lovat +17 grader. Det varierar valdigt.

    Det ar en riktig westernstad. Idag var vi upp till Big Horn Mountain, vi sag massvis av ELK - ca 30 stk.

    Halsa dit.

    -a

    SvaraRadera
  2. Det är helt underbart att ha en egen liten stund innan man lägger sig. Utan att ngn som sagt ska undersöka allt o alla. L sprang runt och skulle kittla 4åriga MM, på magen,hela tiden. O kanske nypa lite då o då också....


    Å-Oj då, snöoväder till+ 17.. Njut o ha kul. hare gott där.

    Nu ska jag vänta på att alla vaknar upp :)-e

    SvaraRadera
  3. Vi har tänkt på dig Å hur du har det!!! Ta mycket kort!!!

    Appropå L var han helt galen i Dottern på kvällen och hon tyckte det var jobbigt när han ville känna på henne helatiden!

    SvaraRadera