april 05, 2008

Joanna Rubin Dranger, Körslaget

Nu har Joanna Rubin Dranger kommit ut med en ny seriebok: Alltid redo att dö för mitt barn. Det är en bok jag vill läsa. Jag gillar verkligen hennes illustrationer och texter! Syrran i Oslo kolla in det, du har ju jätte coola illustrationer du oxå! Men ser ni vem hennes illustration liknar??? säger inget mer.........

Bild: Joanna Rubin Dranger
Appropå körslaget i kväll så tyckte jag att Lotta och Anges verkligen fått ihop kören, men Linas kör trodde inte jag på. Men jag röstade inte heller.

Väntar på sonen att han ska komma hem, är hos grannen, men min navelsträng är för kort för det så här sent!

Ha en skön kväll!

4 kommentarer:

  1. Jag har inga sådana öron i allafall, så det måste vara någon annan.

    SvaraRadera
  2. nä inte du såklart, vem det är, är skitenkelt..

    SvaraRadera
  3. Vilka roliga teckningar!! Jag blev också sugen på att läsa boken.

    Gossen sover, oroligt dock, befarar att dagens mat kanske var lite för stark för han. Hoppas inte, stackars han o stackars min nattsömn isf.

    Go´natt o må gott! -e

    SvaraRadera
  4. Jag ska leta fram de som jag har hemma så kan du läsa! Dom är roliga o hennes illustrationer med!

    SvaraRadera