april 19, 2008

Lördag

Ut i pimpla!!! Kul!!! Härligt väder!!!

7 kommentarer:

  1. Långpass på skidor. L i pulkan. Jag med vanliga skidor och glashalt och uppför. Puh! Flera timmar ute. Färg i ansiktet. Sol ute. C dammsuger.
    Nästa helg pimla, eller hur! Be O ta med grejor. P tar med skidor. L följer också.
    Ta med A och M!!, så har du någon som kan roa dina följeslagare. A kan köra skoter!//P

    SvaraRadera
  2. L, C, O, A, M Jag vrickade tungan :)

    SvaraRadera
  3. Glömde informera:
    S¤L + 15 grader. Ingen jacka. Folk i lågskor utan sockar. ;-)

    SvaraRadera
  4. Hej,
    såg din kommentar om stövlarna på min bloppis. De är fortfarande till salu - skicka ett mail till puck_b@hotmail.com så pratar vi vidare :)

    Mvh
    Linda Berg Ottoson
    http://outoftheclosetonsale.blogspot.com

    SvaraRadera
  5. AOUKMMM - det skulle vara skönt att komma upp i fjällvärden en sväng. Fick en stor abborre men hade napp på nåt större .. !!

    SvaraRadera
  6. Ja det var härligt och vi kom även ner för fjället utan några benbrott..

    Vädret var bättre än när jag var i kebne och det stormade i dagarna tre som vi var där..

    Härligt å med all värme, men just nu är jag inte avis, det är härligt här å :)

    -e

    SvaraRadera