april 27, 2008

En morgon hos syrran

Nu är Oslosyrran i Sheridan!!! Hur kul skulle det inte vara att få vara där med dig. Har mina vilda funderingar att boka en resa till Sydafrika, USA eller Thailand i mars ng nästa år ( men det lutar åt afrika, usa skulle vara kul för barnen). Sedan får man försöka spara så man verkligen kommer dit!

Sydafrika ligger högt i kurs.. safari, fantastiks natur och mat, växter, Afrika är fantastiskt! Nästa gång jag åker till Sydafrika (ja ni ser jag är på väg dit) då köper jag ett Zebraskinn! Tittade hur mycket som helst på olika men dom som var oskadda (då menar jag inte skjutna med hagel och lappade) kostande kring 13000 R (ca samma hos oss). Tyvärr hade jag inte den budgeten sist.

Ännu sover L K o P ... men va hände (som dottern sa när hon var liten) L vaknade iiiii P har kommit över och nu vill dom vara sociala..

4 kommentarer:

  1. renköttsoppa med klimp
    Bulla oc hkaffe.
    Finns det bätte?
    Sälen sover gått och Cb fyller år.
    Provar och funderar över Ponten kläder Och kSS kläder. Allt i linne, härligt härligt

    SvaraRadera
  2. CB och L sover- PoE diskar. J på jobbet. Jag framför datorn. Nu ska jag dricka upp kaffet.... Jag var och surfade på Haukeli fjäll i norge, vilka vidder.
    Till onsdag så blir det fjället!! ;-) Det är lovat 20 grader PLUS! Biknin ska med och skidorna.
    Ta det lungt i Amerikat.

    SvaraRadera
  3. Dottern cyklar ute och är ganska vild. Sprang ut barfota och m T-shirt....

    vad skönt ni verkar ha!

    SvaraRadera
  4. Hej
    idag har vi varit och halsat pa Andys mamma och pappa de bor pa en stor gard- klappat deras hastar, ska kanske rida pa fredag eller lordag. I morgon hyr vi bil och far til Denver och shoppar (och gar i djurparken)- storstad tydligen. USAs 27 storsta stad. Har ska vi shoppa: www.parkmeadow.com
    Vi ska vara 3 dagar. Sa kommer vi tillbaka hit igen. Har ar det mkt spar efter vilda vastern men det kanns som pajala eller ngt sadant - kiruna? de har gruva har.

    -a

    SvaraRadera