april 16, 2008

Tandis och USA

Action i em, sonen till tandis o dra ut en tand. Jag led med honom, men han var modig!! Jag mindes min tandis i min barndom som jag tycker var sadistisk lagd! Han mindes nog mig så länge han levde för min mamma sa att han var alltid noga att hälsa på henne. Traumatiska minnen, gick hos en tandläkarpsykolog några gånger efter hans bravader...

Nå, norgesyrran snackar om USA!!! Åk!!! Jag o min man bodde i NC, USA i ca ett år, jobbade och reste - lärde mig massor, och såg hela USAs östkust. Vi vill gärna åka tillbaka, vet inte när, det kom så mycket annat emellan!

Du väckte upp mina USA minnen...

När jag i kväll tvätta upp pudelbruttan råkade jag torka henne i en Rhalp Lauren handuk (köpt i USA), yes we did some shopping.. I would like going there again.

4 kommentarer:

  1. Gtb halvara snart... Yoga och promenader.. Kommer man kanske långt med. Löpträningen börjar jag med efteråt. Får hitta något att springa till hösten.
    Middag igår. Snackade till halv ett på nattten och steg upp halv fem- > trött nu.
    Ätit file med ris och bernaisesås. C har lagat. Gott!
    Måntro om någon kommer till helgen. //P

    SvaraRadera
  2. Nu har jag beställt. Sticker nästa torsdag och tillbaka 4.
    Det blir ju spännande - vilda västern... :)
    http://www.sheridanwyoming.org

    SvaraRadera
  3. Till helgen är det kalas för kidsen. Men helgen efter det har vi funderingar på att göra en resa åt ert håll!! OM vi har möjlighet så kommer Pudelbruttan med och ger kissarna kanskehicka!

    SvaraRadera
  4. Vad kul Å!! Ska gå in å kolla på saiten! Hur länge??

    SvaraRadera