april 17, 2008

Hur galen kan en torsdag bli?!

I kväll är jag helt knäckt. Lång dag, fixat semestrarna med personalen. Vem kan ändra minska och till o med dela semestern men det löste det sig hyfsat bra för alla, så att de känner sig nöjda. Men det tar kraft att få ihop det. (+det bidde ingen lunch - tight mao (tur att det finns bananer))


Sedan, var det avtal som ska ses över + lönerevisioner+ alla semesterjobben (som är morgondagens synk). Så med andra ord - trött.


Kompisar i hela huset, plus att vi fick ng knas i värmepumpen som jag turligt nog har en brorsa som kan fixa. Jag har ju nämligen valt att inte engagera mig i pumpen då jag har en eminent bror..så.. göra läxa med sonen..


Pudelbruttpromenad...


Så tillslut efter min favoritserie på svt Brottet (DEN ÄR SÅ BRA) så kan jag göra ett inlägg och sen är det sängen o fredag i morgon.


Imorgon, skoköp till barnen, vi är mitt i ett mellanväder med kallt på morgonen Å superväder på dan. Äkta vårvinter;-)


Imorgon kanske jag hämtar ut min senaste Lisa Rinnevou litografi - Disco!


Go'natt


Jo, syrran åker till: http://www.sheridanwyoming.org/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar