april 21, 2008

Nu har hon anlänt!



Nu har hon anlänt! Disco av Lisa Rinnevou. Inramad så att litografin "flyter" som alla övriga. Jag har en passion för Lisas tavlor. Det är bättre att jag har en passion med tavlor än med en annan karl om man betänker konsekvenserna. Sedan kan jag ju fundera över om varför jag har så många Lisa R tavlor, 1, 2, 3, 4, 5, 6 + en "bambi" som inte är inramad. Hm,.,

Nå, om jag någongång blir less och behöver bli av med dom så vet jag att jag har flera kandidater. Min sista i samlingen kommer nog att hamna brevid denna till höger:
Texten på Disco gillar jag särskilt: Today is a perfect day to smile!

2 kommentarer:

  1. Tycker att disco är glädje, som en fyraåring ungefär.
    Den lilla sälen har blivit en blåval, nästan. Inte på längden däremot.
    ..
    Handlat frön. Dill, morot, sockerärt, japansk kål,persilja och salatti. Här ska byggas odlingslådor med grus runt om. ca 3 st efter varandra med grus emellan, så du har en grusrektangel med 3 lådor inuti.
    ...
    Födelsedagsfirande i helg. Välkommna!
    //P

    SvaraRadera
  2. 4 lådor. ska ha massor av morötter i år. Det är nog det bästa som finns, det att bara rycka en morot!

    Har inte hunnit skaffa fröer ännu, bara!

    Får man tåårta av C

    SvaraRadera